Vanliga frågor (FAQ)
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om att köpa följare, likes och visningar till dina sociala medier.
Om du inte hittar den information du söker är du alltid välkommen att kontakta oss – vi hjälper dig gärna!
FAQ
Generella frågor
Dubbelkolla dessa punkter innan du fortsätter:
- Din profil är offentlig (ska ej vara privat)
- Du har angett korrekt användarnamn
- Du har inte ändrat ditt användarnamn efter att du lagt din beställning
- Kontot eller inlägget finns fortfarande och är inte borttaget
- Videon eller inlägget följer Instagrams riktlinjer och har inte begränsats eller tagits bort
I sällsynta fall kan du behöva vänta 24 timmar på att din beställning kommer in.
Om trots det inte fått din beställning, vänligen kontakta vårt supportteam för hjälp på hej@instabooster.se.
Nej, det finns ingen risk att din profil blir avstängd på grund av våra tjänster.
Nej, det finns ingen lagstiftning som gör det olagligt för privatpersoner att köpa våra tjänster.
När du beställer hos oss på Instabooster, så kan du känna dig 100% trygg.
- Vi är ett registrerat svenskt företag.
- Vi är godkända av Swish, ApplePay, VISA och Mastercard.
- Vi har höga betyg på Trustpilot och andra recensionsplattformar.
- Vi är öppna med vem som äger företaget.
- Vår kundtjänst är öppen alla vardagar.
Tips - vill du testa först? Börja att köpa vår billigaste produkt på 14 kr och se själv hur det fungerar!
Bakom Instabooster.se står företaget Abs Trading Company Aps.
Vi är ett företag som specialiserar oss på algoritmer och innovativa IT-lösningar för både privatpersoner och företag. Läs mer om oss här!
Din säkerhet och anonymitet är av högsta prioritet för oss. Vår hemsida samt dina data är krypterade - så du behöver inte vara orolig!
Vi använder endast svenska betalningsleverantörer som uppfyller de svenska kraven för IT-säkerhet.
FAQs
Följare & Likes
Ibland tar Instagram bort konton som andra användare rapporterar som spam. Ibland påverkar detta våra kunder, precis som det kan påverka alla. Det är svårt att förutse.
Om du upplever en minskning av följare inom de första 30 dagarna efter ditt köp hos oss, fyller vi gärna på dina följare igen enligt vår policy för gratis påfyllning. Kontakta oss för mer info!
Vårt system kan inte ta bort andras Instagramföljare, eftersom att många av våra följare är äkta och det är upp till användarna själva i sådana fall att avfölja.
Dock kan du själv ta bort dina följare från din följarlista genom att ta bort eller blockera varje enskild användare.
Om du inte längre vill ta emot påfyllning av nya följare till ditt konto, kan du säga upp din prenumeration på ditt konto eller kontakta oss på hej@instabooster.se
Påfyllning skickas till ditt konto en gång var 24:e timme, när vårt system registrerar ett fall i antalet följare.
FAQs
Betalning
Ja, det gör vi! Om du inte är nöjd med leveransen eller upplever att den inte lever upp till dina förväntningar, kan du kontakta vår kundtjänst inom 30 kalenderdagar från ditt köp.
Fulla återbetalningar garanteras inte och beror på om du uppfyller villkor för återbetalning. Om en återbetalning godkänns tar det normalt 7–10 arbetsdagar att behandla, beroende på din banks hanteringstid. Du kan läsa mer om våra köpvillkor här!
När ett betalkort blir avvisat rekommenderar vi att du kontaktar din bank för vidare hjälp, eftersom de troligen har mer insikt i vad som kan ha orsakat problemet.
Om du inte lyckas lösa problemet med din bank kan du kontakta vårt supportteam via chatt eller på hej@instabooster.se
Kontakta oss
Har du några frågor?
Västerlånggatan 30, Stockholm
Snart kan du även ringa oss - håll utkik!
Mejla oss på hej@instabooster.se